רכישת נדל״ן באירופה

רכישת נדל”ן באירופה היא השקעה רבת ערך, ולכן חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים ולבצע את הרכישה בדרך הנכונה. במסגרת רכישת נכס קיים צורך בליווי מקיף של מתווך מקומי המכיר את מיקום הנכס על שלל יתרונותיו וחסרונותיו, ליווי פיננסי לצורך בדיקת הכדאיות ומחירי השוק והתשואה האפשרית ביחס למחיר הקניה וכמובן הגשת בקשת משכנתא לגוף בנקאי תוך משא ומתן במבנה הריביות ותוכנית ההחזר. תהליך לא מסודר של ביצוע עסקת נדל״ן ללא ליווי מקצועי עשוי להוות סכנה ולהוליד מספר חולאים שביצדם עוגת נפש ונזק כלכלי. בין היתר הכשלים שעשויים להתגלות בתהליך לא סדור:

נכס במצב רע

נכס שלא נבדק בקפידה, אינו נושא אישורי בניה והיתרים או נכס ישן שאינו מתוחזק בקפידה עשוי לייצר עלויות גבוהות בהמשך

נכס במיקום רע

מיקום הנכס משפיע בצורה ישירה על כדאיות ההשקעה ואפיק התשואה המסתמן, רכישה בחופזה עשויה להתגלות כעסקה רעה

מימון שגוי

חוסר תוכנית והערכות לקויה עשויה להיות מושפעת ממשכנתא לא מותאמת ותמהיל שהופך את העסקה ללא משתלמת

חוסר ידיעה

רכישת נכס ללא הכרת החוק המקומי ומבנה המס עשויים להתגלות כעסקאות ברף סיכון גבוה במיוחד שמדובר בנכסים להשקעה

לשם המנעות מהסכנות הצפויות, התחילו בקבלת ייעוץ מתאים שיכיל ליווי, ליווי בשפה שלכם המכיל גם ליווי מקומי וצוות מקצוע שיהוו עברוכם מטריה שלמה שתגן על הצרכים שלכם ותייצר גידור לסיכונים הצפויים.

ליווי מלא, הגדרת תקציב ומחקר מעמיק בטרם הרכישה יהפכו את העסקה לכדאית, יש לקחת בחשבון עלויות מיסים מקומיים, תחזוקה, היתרי בניה מהרשות המקומית, הבנת השוק המקומי ומחיריו וליווי מקיף של עורכי דין שיגדרו את הסיכונים בכל הסכם צפוי. 

מתלבטים אם לרכוש נכס לצרכים פרטיים או לצרכי השקעה? השאירו לנו פרטים ונוודא יחדיו שהמסלול נכון.

נדל״ן בפורטוגל, כל מה שאתם חייבים לדעת

מחירי הדיור בפורטוגל זינקו בלמעלה מ-30% בשנים האחרונות והמגמה אף ממשיכה, הדבר מעיד על הביקוש הגבוה ועל היכולת לפרוע עסקאות ולבצע עסקאות ארוכות טווח שבצידן תשואה גבוהה. תוכניות המימון בפורטוגל אטרקטיביות ומודלים עסקיים חדשים מהשנים האחרונות כמו השכרות לתקופה קצרה או airbnb שניתן תחת רישיון הופכים נכסים במיקומים טובים לכאלו שיודעים להניב תשואה גדולה מאוד.

 

 

איזו מעטפת אוכל לקבל מ-״דור טו יורופ״?

רכישת נדל״ן באירופה הוא תהליך מורכב, סבוך עם רכיב סיכון מוגבר והתנהלות שונה מזו המוכרת לנו פה בארצנו הקטנטונת. לשם כך יסדה חברת ״דור טו יורופ״ מנגנון ליווי מלא אשר יענה על כל הצרכים וישמש מעטפת מלאה עד לביצוע הרכישה בהצלחה מרובה. במסגרת התהליך נעמיד לרשותכם יועץ המכיר את הנדל״ן המקומי, המקומות החמים, כזה שחי את השטח ויודע מהי עסקה חמה ואיפה לא כדאי להשקיע, היכן המיקום אטרקטיבי למטרת מסחר והיכן אטרקטיבי למטרת מגורים, בנוסף ליווי משפטי מלא יאפשר לכם לקבל מטריית ביטחון שתמנע מכם ליפול באותיות הקטנות ובגורמי הפתעה לא צפויים כמו מיסים, מימון ועד ביצוע העסקה במלואה.

אנו ב״דור טו יורופ״ מכירים את הדרך ומנגישים לכם את התהליך בצורה המיטבית והיעילה ביותר.

אם כבר נדל״ן אז למה בפורטוגל?

בשנים האחרונות הפכה פורטוגל ובפרט ליסבון למוקד עליה לרגל מהעולם כולו. חברות הייטק רבות נפתחו במדינה בעקבות עידוד של הממשלה מה שהביא אוכלוסיה איכותית עם כושר השתכרות גבוה לליסבון, אוכלוסיה איכותית אשר מייצרת חיי לילה, חיי ״לייפ-סטייל״ ורמת חיים גבוהה. אותה אוכלוסיה שבאה בעקבות התפתחות ההייטק יצרה גל של ביקושים בנדל״ן במקביל ליכולת שלהם לשלם במחירים הגבוהים מהשוק על מנת לזכות בדירות המוגדרות ״פריים-לוקיישן״. בנוסף חברות ענק פתחו מטה בליסבון, בהם יצרניות רכב וחברות בורסאיות אשר הובילו את העיר לאטרקטיבית מבחינת איכות חיים וקריירה.

מה כדאי לברר רגע לפני רכישת נדל״ן באירופה?

ראשית, תגדירו תקציב, תכננו את ההון העצמי שאתם באים איתו, בידקו מה יכולת ההחזר שלכם בלקיחת משכנתא ותאמו ציפיות בהקשר של מחירי השוק וסוג הנכס שעשוי להיות רלוונטי להם, לאחר מכן יש לבצע מחקר מקיף ואיתור נכסים העונים על הציפיות תוך התחשבות במקומות אטרקטיבים ומרכזיים, כאלו שיניבו תשואה הולמת להשקעה. שימו לב לברור אזורים בסמוך לשכונות קשות יום, לוודא מהם המיסים באזור והאם קיימת תוכנית בניה כלשהי של השלטון המקומי שעשויה לשפר את איכות החיים באזור או אולי להזיק לה.

לאחר שהגדרנו, איתרנו ובחרנו נכס רלוונטי יש לבצע משא ומתן עם הבנקים המקומיים בכדי לקבל משכנתא בתנאים טובים מבחינת ריבית והחזר חודשי בפריסה, היכולת לבצע משא ומתן ולקבל כמה הצעות יהפכו את מרכיב הרווח בעסקה לגדול יותר. לאחר השלבים הללו יש לבצע את ההליך המשפטי שמתחיל בייעוץ ונגמר בהסכם חתום. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ בכדי לוודא שהתכנון נעשה בקפידה.

הדלת לאירופה
רגע לפני שאתם הולכים למהלך כלכלי
כה משמעותי, בואו נדבר על זה.
0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן