פתיחת חשבון NIF

מהו חשבון NIF ולמה הוא כל כך מבוקש?

ה-NIF מהווה מספר מזהה כלכלי המשוייך לרשויות המס ומהווה רף כניסה לכל הליך כלכלי בפורטוגל, החל מרכישת נכס, קבלת משכורת מכל משלוח יד ואפילו רכישת רכב וחתימה על חוזה. למעשה המספר המזהה הכלכלי ששמו NIF הוא תנאי הכרחי בכל פעולה כלכלכית באשר היא.

לכל אזרח המתנהל בפורטוגל יש צורך בפתיחת חשבון ה-NIF לצורך התנהלות שוטפת ותקינה. למרות שהתהליך עצמו אינו מורכב במיוחד הוא יכול להיות ארוך ומייגע כאשר לא מכירים את החוקים, השפה והדרך להתנהלות מול הרשויות הרלוונטיות שלרוב אינן מתנהלות באנגלית.

במסגרת התהליך נאסוף את המסמכים הדרושים בהם דרכון, הוכחת כתובת פורטוגלית (עבור המתגוררים בפורטוגל).

במסגרת התהליך נאסוף מכם את המסמכים, נתרגם את הבקשה ונגיש אותה באמצעות השלוחה שלנו בפורטוגל וכל זה ללא צורך בהגעה פיזית מצידכם.

פתיחת חשבון

פתיחת חשבון NIF בצורה עצמאית מצריכה הגעה פיזית הכרוכה בעלויות טיסה ולינה לצורך מילוי טפסים רישמיים במשרד הממשלתי והכל נעשה בשפה המקומית מול הגורמים הממונים. לא פעם התהליך מתארך ונעשה קשה עקב חוסר הכרת התהליך, מחסור במסמכים, הכנה מוקדם, חוסר תקשורת ותיאום ובעיקר חוסר ניסיון בהליך הפרוצדורלי שמהווה לא פעם חסם. לכן רבים מעדיפים לפנות ל-״דור טו יורופ״ מתוך הבנה שחברה בעלת ניסיון ועם שלוחה מקומית בארץ ובחו״ל תדע לעשות את התהליך בצורה החלקה ביותר וללא עיכובים בירוקרטים מיותרים ובסבירות גבוהה בתוך כ-48 שעות עשוי התהליך לבוא אל סיומו עם פתיחת חשבון NIF אשר יאפשר לכם לאחר מכן להתנהל פיננסית בצורה מלאה באירופה.

את מי החשבון משרת?

למעשה, כל אחד המתנהל בחייו בפורטוגל ומבצע פעולות פיננסיות סטנדרטיות נזקק לסוג חשבון זה מתוקף היותו רכיב הכרחי בכל פעולה.

בתהליכים עסקיים בהם מתבצע רכש או מכר וכן השקעות נדל״ן מהווה חשבון NIF רכיב תנאי לביצוע העסקה, בפתיחת עסק על כל מרכיביו קיים צורך גם כן בסוג חשבון זה על מנת לבצע התקשרות עם ספקים, רשויות, גביה וסליקה ולמעשה, לא ניתן להתנהל עסקית בלעדיו היות והבנק הפורטוגלים מתווה דרך המאופיינת בריבוי חוקים ורגולציה שהעיקרי בתוכם הוא אותו חשבון בנק שמהווה תעודת זהות בנקאית לכל אדם המחזיק בו ומתנהל בפורטוגל או בכלל באיחוד האירופי להבדיל ממערכות בנקאיות אחרות כמו ישראל שאינן נוהגות בחשבון הבנק שלנו כתנאי לביצוע עסקה או תלות פיננסית כזו או אחרת.

נדל״ן באירופה, הצעד החכם.

הנדל״ן הישראלי שובר שיאים בכל פעם מחדש ומייצר בועה נוקשה אשר נותנת את אותותיה בכל הקשור לסגירת הזדמנויות, יצירת תשואה נמוכה יחסית אל מול המשכנתא וצורך בהון גדול בכדי לקנות נכס שמחירו ממילא גבוה מאוד בפער של עשרות אחוזי התייקרות אל מול השנים הקודמות. כאן בדיוק נכנסת לתמונה השקעת הנדל״ן האולטימטיבית אשר מפת ההצע והביקוש אינם זהים לזה המוכר לנו בישראל. הצע הדירות בפורטוגל גבוה ולכן המחירים אטרקטיביים והתשואות גבוהות ביחס להשקעה מה שמייצר הזדמנות עסקית גדולה לכל מי שהפרוטה בכיסו. ניתן להגיד שבשנים האחרונות רכישת נכס בפורטוגל הפכה להיות האלטרנטיבה הריאלית מול רכישה בישראל.

פתיחת חשבון NIF וליווי מקצועי הכולל מתווכים, עורכי דין ושלוחות נוספות בחו״ל מטעם ״דור טו יורופ״ יאפשרו לכם לבצע תהליכי איתור נכסים, התאמות לתקציב ומטרות הרכישה, ליווי מקצועי מלא, ייעוץ והכוונה בכל התהליך עד לחתימה המיוחלת תוך מיקסום העסקה האולטימטיבית שעשויה לפעמים להניב 10% תשואה שנתית ויותר. 

במסגרת הליווי נקשר אתכם עם גורמי תיווך מקצועיים אשר מכירים את האזורים השונים ומפת הביקושים. ליווי ביצירת תוכנית היתכנות פיננסית הכוללת תוכניות מימון, ליווי בהסכמי רכישה, ליווי משפטי ותקשורת מול הבנקים עם משא ומתן מקצועי אשר יתן לכם את השקט שאתם כל כך זקוקים לו כאשר מבצעים עסקה בחו״ל.

חשוב לציין, גם אם את/ה אזרח/ית זר/ה עם דרכון ישראלי ועם רצון לרכישת נכנס בפורטוגל החוק מחייב פתיחת חשבון NIF. אז גם אם אינכם בעלי דרכון אירופאי ומועניינים ברכישת נכס למטרה פרטית או עסקית פתיחת החשבון היא תנאי בלתי עקיף לכך.

 

הדלת לאירופה
מעוניינים להתנהל בפורטוגל?
אתם זקוקים לחשבון NIF
0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן