חידוש דרכון גרמני

חידוש דרכון גרמני

הצלחתם להוציא דרכון גרמני לפני מספר שנים אך אוטוטו פג תוקפו? זה הזמן לבצע חידוש דרכון גרמני בהקדם! ישנם מספר דברים שכדאי שתדעו מראש,על מנת להפוך את תהליך החידוש למהיר יותר, ולמנוע הפתעות מיותרות. מוכנים? בואו נתחיל!

חידוש הקיים או הנפקה מחדש – איך מחדשים דרכון גרמני?

אם הגעתם לתאריך התפוגה של הדרכון הגרמני שלכם או שאתם קרובים אליו ואתם זקוקים לחדש אותו, חשוב מאוד לדעת איזה תהליך אתם עומדים לעבור. אם כן, נתחיל ונאמר שחידוש דרכון גרמני מצריך לעבור תהליך דומה לתהליך הוצאת הדרכון לראשונה. מה זה אומר? זה אומר שעליכם לעבור מחדש את השלבים הבאים:

  • לקבוע תור חדש לשגרירות גרמניה בארץ
  • למלא את כלל המסמכים הדרושים ולהגיע איתם לתור שקבעתם

  • לבקש להנפיק מחדש את הדרכון הגרמני המגיע לכם

  • לאסוף את הדרכון שלכם במועד הנדרש.

אז מה בכל זאת ההבדל בין התהליך הראשוני של הוצאת דרכון לבין חידוש דרכון? במילה אחת – אזרחות. תהליך קבלת הדרכון לראשונה, דורש קבלת אזרחות. תהליך קבלת האזרחות הוא תהליך שאורך זמן רב, דבר שאין בו צורך בעת חידוש הדרכון.

כך תערכו בצורה הטובה ביותר לחידוש דרכון גרמני

כאמור, עם הגיעכם לתור אותו קבעתם בשגרירות, תדרשו להגיע עם טפסים שונים. מדובר בטפסים רבים, ולכן נציין בפניכם את העיקריים שבהם, אך את השאר תוכלו למצוא בהרחבה אצלנו בקלות.

  • טופס ייעודי בקשה לקבלת דרכון גרמני

  • 2 תמונות פספורט לצד תעודת זהות והספח
  • דרכון ישראלי או כל דרכון אחר בבעלותו של המבקש

  • תעודת אזרחות גרמנית, אותה הייתם קיבלתם בפעם הראשונה בה הוצאתם דרכון גרמני

  • תעודת נישואין לצד פרטי הזהות של בן או בת הזוג

בכל אלו כמובן, ישנם מקרים מסוימים בהם תדרשו להביא מסמכים וטפסים נוספים. זאת על פי רוב, במקרים בהם ישנה מורכבות כזו או אחרת. בכל אופן, מומלץ לברר מראש מול השגרירות מהם הטפסים והמסמכים המדויקים שנדרשים.

כמה זמן יקח לדרכון שלכם להיות מוכן?

בממוצע, תהליך קבלת הדרכון אורך בין חודש לחודש וחצי, כאשר איסוף הדרכון מתבצע לאחר קבלת הודעה בדבר תאריך האיסוף המדויק. עם זאת, בעונת נסיעות או בשל ריבוי בקשות לעומס בשגרירות גרמניה בישראל, ייתכן כי הזמן יתארך מעבר לממוצע. כך או כך מומלץ לבצע את החידוש מוקדם ככל הניתן, על אף שבמידת הצורך ניתן לשלם מעט יותר ולקבל דרכון בזמינות גבוהה יותר. חברת “דלת לאירופה” מגשימים את החלום שלכם… אנו עוזרים בהליך הוצאת אזרחות רומנית, ליטאית, הונגרית ועוד… המשיכו לגלול באתר!

0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן