כמה זמן לוקח להוציא דרכון גרמני?

בשנים האחרונות גובר הביקוש של ישראלים לדרכונים זרים. הסיבות לכך מגוונות, היתרונות שמעניקים הדרכונים הזרים, החששות מהשהייה בארץ ובעיקר העובדה שמספר מדינות הודיעו על זכאותם של ישראלים רבים לדרכונים זרים, מדינות כמו ספרד פורטוגל וגם גרמניה. דרכון גרמני הוא דרכון מבוקש בשל מספר סיבות בין השאר משום שהוא דרכון אירופאי לכל דבר המאפשר נסיעה בכל רחבי אירופה. במאמר קצר זה נסקור את תהליך הוצאת הפספורט הגרמני, נסביר מי זכאי וכמה זמן לוקח הוצאת דרכון גרמני.

למה דרכון גרמני?

לפני שאנחנו מתחילים בואו נבין – למה שבכלל נרצה להוציא דרכון גרמני? מהם היתרונות בהחזקת דרכון מסוג זה? היתרון הבולט ביותר הוא העובדה שגרמניה היא חלק מהאיחוד האירופי. המשמעות של זה היא שכל אדם המחזיק בדרכון גרמני למעשה מחזיק בדרכון אירופי. זה מעניק לבעליו את האפשרות לנצל את ההטבות של האיחוד האירופי כמו למשל לימודים מסובסדים באוניברסיטה אירופית. ניתן לגור בכל רחבי גרמניה והאיחוד האירופי עם דרכון גרמני. הוא פותח דלת בפני יזמים ומשקיעים להיכנס למכרזים סגורים באיחוד. הדרכון הגרמני פותח דלת כניסה למדינות רבות בעולם המאפשרות לבעלי דרכון גרמני להיכנס אליהם.

מי זכאי לדרכון?

ישנם מספר דרכים להיות זכאי לדרכון גרמני. הדרך הכי פחות נפוצה היא להוכיח לרשויות הגרמניות יכולות כלכליות עצמאיות וכן זיקה לגרמניה. דרכים אחרות כוללות בתוכן הוכחה של קשר דם של ההורים לגרמניה. בעבר בתי המשפט והרשויות בגרמניה היו נוקשות מאוד בעניין ורק למעט ישראלים בפרט ולאנשי העולם בכלל אושרו דרכונים גרמניים על סמך התגוררות של ההורים שלהם בגרמניה. מאז 2021 חל שינוי בעניין וישראלים רבים, בנים לניצולי שואה שאזרחותם נשללה מהם בין השנים 1933 – 1945 בשל גזענות ואליה – זכאים לאזרחות גרמנית. כדי להוציא דרכון גרמני יש לעבור הליך משפטי של קבלת דרכון דרך השגרירות הגרמנית בארץ. ההליך כולל הגשת בקשה מפורטת לדרכון ובה ראיות לקשר של ההורים והסבים לגרמניה. הראיות יכולות להיות על ידי מסמכים ישירים או על ידי מחקר גניאולוגי מקיף.

כמה זמן התהליך אורך?

בדרך כלל לוקח בערך שנה אחת להוציא דרכון גרמני. לעיתים הדבר לוקח זמן רב יותר בגלל שהבירוקרטיה של ההגירה בגרמניה היא סבוכה מאוד ומתווספים אליה כל העת שינויים ושלבים שונים.

DOOR TO EUROPE לצדכם

אז הבנו את היתרונות שמעניק לנו הפספורט גרמני, הסברנו מי זכאי לו ואיך מוציאים אותו. אם אתם הבנתם שאתם זכאים וגם מעוניינים להוציא דרכון גרמני כדאי לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם בתחום. חברת “דור טו יורופ” היא חברה המסייעת לכם לבצע הוצאת דרכון רומני, גרמני ועוד… החברה היא בעלת ניסיון רב שנים וכבר אלפי ישראלים מרוצים קיבלו בעזרתה דרכון אירופי.                                     הצטרפו לאלפי ישראלים מרוצים שזכו בדרכון אירופאי דרך “דור טו יורופ”!
0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן