זכאות לאזרחות פולנית

זכאות לאזרחות פולנית

חושבים שאתם יכולים לקבל אזרחות פולנית? רוצים לרכוש נדל”ן בחו”ל? זה המקום בשבילכם!
“Door To Europe” היא חברה בעלת ניסיון עשיר המאפשרת לאלפי ישראלים לקבל אזרחויות אירופאיות, ומעניקה ליווי מקצועי ברכישת נדל”ן באירופה. בזכות צוות עובדים אדיב ומחויב תקבלו שירות אמין של מומחי נדל”ן, עורכי דין ויועצים בכל תחום שילוו אתכם בכל צעד בדרך.
כחלק מהתהליך יש לבדוק זכאות לאזרחות פולנית, התהליך מקוון ואורך פחות מדקה! במהלכו תענו על מספר שאלות קצרות. השאלות יבחנו האם אתה צאצא של יליד פולין, האם היליד שירת בצה”ל ואין לו עבר פלילי כלל ואינו קטין. לאחר מכן תידרש להכניס את פרטיך על מנת לקבל את תוצאות הבדיקה לאחר שעברו בחינה של יועץ אזרחות.

יתרונות של אזרחות פולנית

תהליך של הוצאת אזרחות פולנית יכול להיות תהליך מורכב, אבל בעזרת הייעוץ המותאם של חברת “Door To Europe” תוכלו להנות מיתרונותיה הרבים, במאמץ מזערי.

  • אזרחות פולנית תאפשר לכם חופש נסיעה באירופה וכניסה חופשית כמעט לכל המדינות באיחוד האירופי. כך תוכלו לטייל ולנוע בקלות ובמהירות ביבשת בעלת האפשרויות האינסופיות.
  • בנוסף, בעת צרה של מקרה חירום במהלך שהותכם במדינה בחו”ל שגרירות פולין תוכל לסייע לכם ולספק עזרה דיפלומטית.
  • כידוע, ברמה העסקית קיים ערך ענק להשתלבות בשוק העבודה האירופאי, יתרון עצום למחזיקים באזרחות פולנית.

מה קורה בתהליך

התהליך מכיל מספר שלבים וכפוף לחוקים בכל מדינה. לחברה שלנו ניסיון רב לאחר שעבדנו עם ישראלים רבים, אנחנו מנהלים ביד רמה את השלוחות האירופאיות שלנו ומתגאים באחוזי ההצלחה של הוצאת האזרחויות והליווי של תהליך רכישת נכסים ביבשת.

  • יש לעמוד בתנאי הסף על פי החוק המקומי ולכן נבצע בדיקה ראשונית לפי פרטי המבקש ונתחיל בעבודת איסוף עד לכדי בקשה רשמית באמצעות כלל המסמכים הנדרשים.
  • לאחר מכן נבצע תרגום של כלל המסמכים בכדי לאמת תאריכים וקריטריונים החיוניים להצלחת התהליך, שלב זה מתבצע על ידי עורכי הדין הטובים והמנוסים ביותר בתחום.
  • לאחר בחינת הקונסוליה את הבקשה, בתנאי של עמידה בפרמטרים הנדרשים, מתקבל האישור המיוחל וניתן להגיע לקונסוליה הרלוונטית לקבלת האזרחות.

אזרחות פולנית door to europeאיך תדעו שבחרתם נכון?

התוצאות הולכות לפנינו. תוכלו למצוא מאות תגובות של לקוחות מרוצים שעברו אצלנו את התהליכים ונהנו מתהליך מקצועי, קל ומהיר. בקשות כמו פתיחת חשבון בנק באירופה והשקעות נדל”ן דורשות אמינות וניסיון שלא משתמעים לשתי פנים.
הלקוחות שלנו נהנים מליווי צמוד מתחילתו של התהליך ועד סופו ע”י צוות עובדים מסור שמכיר את העבודה על בוריה. החברה לוקחת אחריות על התהליך המורכב, אנחנו מעניקים לכם ראש שקט בכל הנוגע לעיסוק הבירוקרטי כדי שתוכלו לעסוק בהתרגשות מהמעמד ומהחיים החדשים שעומדים לפניכם.
באתר תוכלו למצוא ביקורות ומידע רלוונטי לתהליך המופלא שאתם עומדים להתחיל, בהצלחה!

0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן