דרכון רומני עלות

מי לא שמע על האפשרות המושלמת לקבלת דרכון אירופאי באמצעות דרכון רומני? כנראה שאם יש לך מוצא רומני בדרך כזו או אחרת, זו לא הפעם הראשונה שאתם שומעים על האפשרות להוציא אזרחות ודרכון בהתאם. אבל רגע לפני שמתחילים את התהליך, ודאי שאלתם את עצמכם למה לדרכון רומני עלות מסוימת, ומה היא בכלל? ובכן בדיוק לשם כך אנחנו בדלת באירופה כאן עבורכם, לעשות קצת סדר בדברים.

דרכון רומני עלות

איך מוציאים דרכון רומני?

לפני שנדבר על העלות של הוצאת דרכון הרומני, בואו נבין על קצה המזלג את התהליך המתבקש כדי לקבל את הדרכון המדובר. אם כן, תהליך זה מתחלק ל-2 שלבים מרכזיים:

  • תהליך קבלת אזרחות רומנית – השלב הראשון והמורכב יותר, שם יש צורך לרוב באנשים שמתמחים בנושא כדי לייעל את התהליך ולצלוח אותו כשורה, הוא שלב קבלת האזרחות הרלוונטית. שלב זה כולל בתוכו בירוקרטיה והליכים רבים, ולכן מומלץ להיעזר בליווי מקצועי.
  • דרישה לקבלת דרכון רומני – לאחר שקיבלתם את האזרחות, הוצאת הדרכון הופכת לפשוטה למדי, וכל שעליכם לעשות הוא להגיש בקשה למשרד החוץ הרומני בארץ, שידאג להנפיק לכם את הדרכון במידה שאתם אכן זכאים לו.

הגורמים המשפיעים: מה גורם לכך שלדרכון רומני עלות משתנה?

לאחר שהבנו את התהליך עצמו, נוכל להבין מדוע לכל דרכון רומני עלות הנפקה שונה. אם כן, עלות הוצאת הדרכון תלויה בעיקרה בשאלה האם נעזרתם בגורם מקצועי או לא. על אף שלא נשמע כך, לעיתים עזרה של גורם חיצוני שמתמחה בתחום, יכולה להוזיל את עלויות הנפקת הדרכון, הודות לקיצורי תהליכים וכדומה. אם כן, הגורמים השונים שיכולים להשפיע על המחיר הם כדלהלן:

  • אגרות של הקונסוליה של ממשלת רומניה עבור בקשת האזרחות
  • עלות הנפקת הדרכון הביומטרי עצמו
  • נדרש לתרגם לשפה הרומנית מסמכים שונים שגם תרגום זה עולה לא מעט
  • הוצאת המסמכים הנדרשים מהרשויות בישראל יגבו גם הם מחיר סמלי

עלות דרכון רומני

אז מה המחיר של הליך הנפקת דרכון רומני?

ככל הגורמים והתהליכים שהצגנו ממש עכשיו, גובים מהאזרחים שמעוניינים להוציא אזרחות ודרכון רומניים, לא מעט כסף. כל אחד מהתהליכים דורש הוצאה כספית שונה, אך בסופו של ההליך, עלות כלל השלבים יחדיו נעה בין 7,000 לכ-10,000 ש”ח. כן, מדובר בסכום לא קטן, שמושפע מלא מעט גורמים, ולכן מומלץ ואף רצוי להיעזר בגורמים מוסמכים, מנוסים ומקצועיים בתחום.

פותחים דלת לאירופה עם דרכון רומני בעלות נמוכה!

לסיכום, אם אתם מעוניינים להנפיק דרכון רומני בעלות נמוכה ככל הניתן, מבלי להוציא על כך את כל הונכם, דלת לאירופה היא המקום עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא ליווי מקצועי וצמוד, שיאפשר לכם לבצע את כלל התהליכים הדרושים במהירות וביעילות המרבית, ובכך לחסוך ככל האפשר בעלויות. אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום!

0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן