דרכון רומני חסרונות

דרכון רומני חסרונות ואיך נוכל להתגבר עליהם

הוצאה של דרכון זר היא פעולה שלא מעט ישראלים מעוניינים בה. בין הסיבות לה ניתן למנות רצון להסתובב בצורה חופשית בעולם, לימודים, עבודה או מגורים בחו”ל וכמובן היכולת להימנע מהוצאת ויזה לשלל מדינות. הדרכונים המועדפים על הישראלים הם בדרך כלל דרכונים אירופאים, כאשר אחד הפופולריים שבהם הוא הדרכון הרומני. עם זאת, בהוצאת אזרחות רומנית יש כמה חסרונות שכדאי להכיר לפני שבוחרים להוציא אותו.

חסרונות בהוצאת דרכון רומני

הוצאת דרכון זר

העובדה שאנחנו רוצים לדבר על דרכון רומני חסרונות, נובעת מכך שבאופן כללי הישראלים אוהבים להוציא דרכונים זרים. הוצאה של דרכון זר ניתנת בדרך כלל כזכות למי שהם צאצאים של תושבי המקום, בעיקר אם נסיבות העזיבה של אבות המשפחה היו בנסיבות לא סימפטיות, כמו למשל יהודים שברחו בזמן מלחמת העולם השנייה. הסיבה לשכיחות של הדרכון הרומני בקרב

 ישראלים נובעת מהעובדה שברומניה הייתה קהילה יהודית גדולה.

דרכון רומני חסרונות

עוד לפני שנדבר על הוצאת דרכון רומני, ומהי הדרך הנכונה לעשות את זה, כדאי להכיר את שלושת החסרונות המרכזיים של הדרכון הרומני.

  • תהליך ארוך: החיסרון הראשון בדרכון הרומני הוא הזמן שלוקח לכם לקבל אותו. גם אם אתם עומדים בצורה מלאה בכל הדרישות לקבלתו, התהליך עצמו לוקח לא מעט זמן בשל הבירוקרטיה הרומנית. לעיתים יכולה לחלוף שנה ואף יותר מכך בין הגשת הבקשה לבין קבלת הדרכון בפועל.
  • הקשחת תנאים: בשנים האחרונות לא מעט ישראלים הוציאו דרכון רומני, ולמרבה הצער המציאות הזו הובילה את הרומנים להקשיח את התנאים לקבלת הדרכון. בעוד שבעבר היה מספיק להוכיח שאתם צאצאים לאזרחי רומניה כדי לקבל את הדרכון, כיום ההוכחה הפכה להיות מורכבת יותר, ולעיתים ידרשו מכם מסמכים נוספים מעבר לאלו שהיו מספיקים לכם בעבר לקבלת הדרכון.
  • דרכון רומני עלות: החיסרון האחרון שעליו נדבר הוא ייחודי בהכרח לדרכון הרומני, אולם יש לקחת אותו בחשבון לפני שמתחילים את התהליך.
    הוצאה של דרכון היא דבר שיכול לעלות לכם לא מעט כסף. הסיבה לכך היא שמלבד האגרות שאותן תצטרכו לשלם בשגרירות, אתם צריכים גם לקבל שירותי נוטריון ותרגום של מסמכים, דבר שכמובן מייקר את עלות ההוצאה של הדרכון. כדאי לזכור שהזכויות שהדרכון הרומני מעניק לכם גם הן שוות כסף, כך שלא מדובר על הוצאה מיותרת.

 

דרכון רומני חסרונות

מה הפתרון

את העלות של הוצאת הדרכון הרומני אין דרך לפתור, אולם מבחינת שני החסרונות האחרים בהחלט ניתן לפעול. הפתרון הוא לפנות לדלת לאירופה שמתמחה בהוצאה של דרכון רומני. הסוכנות תוכל לעזור לכם להגיע בצורה מהירה יותר למסמכים הרלוונטיים, ותדאג שהתהליך כולו ייקח פחות זמן. גם אם במבט ראשון זה ייראה לכם שאין מה לעשות, אנשי מקצוע מהתחום יוכלו לקצר את התהליך בצורה שלא ציפיתם.

0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן