דרכון פורטוגלי לילדים

דרכון פורטוגלי מוענק לאזרחי המדינה, ומאפשר להם להנות משלל זכויות. לדרכון פורטוגלי יש מספר יתרונות על פני הדרכון הישראלי בראשם האפשרות לשהות באירופה ללא הגבלה וכמובן להיכנס למדינות שאליהן לא ניתן להיכנס עם הדרכון הישראלי. בשנים האחרונות ישראלים רבים קיבלו אזרחות פורטוגלית וזכו לדרכון הנכסף, מה שהוביל לשאלה על דרכון פורטוגלי לילדים. הוצאת דרכון פורטוגלי לילדים

דרכון פורטוגלי לילדים – למה זה חשוב

בתור הורים, הרצון שלכם הוא להבטיח לילדים עתיד כמה שיותר טוב. בהקשר הזה, דרכון פורטוגלי יכול להיות כלי נהדר. הדרכון יאפשר לילדים לטייל בעולם, ובבוא היום גם יעניק להם זכויות מסוימות במדינות רבות באירופה. יתר על כן, אם אתם מחזיקים באזרחות פורטוגלית וממילא גם בדרכון, חשוב שגם לילדים שלכם יהיה אותו כדי שתוכלו להתנהל יחד בצורה חופשית בטיולים בעולם.

מתי ההורים הוציאו את האזרחות

השאלה החשובה ביותר בכל הנוגע לאזרחות פורטוגלית עבור ילדים היא מתי ההורים קיבלו את האזרחות שלהם. כל עוד ההורים קיבלו את האזרחות לפני שהילד נולד, הילד אמור לקבל אזרחות פורטוגלית, אך זה לא קורה באופן אוטומטי. ההורים צריכים להגיש בקשה לטובת הילד, ולאור העובדה שהוא נולד כאשר לפחות אחד מהם מחזיק באזרחות פורטוגלית הילד צפוי לקבל אותה. כיום ניתן להנפיק דרכון פורטוגלי בבירת פורטוגל, קראו עוד על הוצאת דרכון בליסבון. מנגד, במצב שבו אם לאחד ההורים אין אזרחות פורטוגלית, אי אפשר להגיש בקשה לממשלה כיום. ניתן להגיש בקשת התאזרחות קטין לילדים שלפחות אחד ההורים שלהם בעל אזרחות פורטוגלית. דרכון פורטוגלי לילדים  

ייעוץ של איש מקצוע

בעוד שלפני כמה שנים הממשלה הפורטוגלית אפשרה לישראלים רבים לקבל אזרחות מקומית ומכוח הזה גם זכתה אותם בדרכון, כיום התנאים מעט הוקשחו והרשויות בפורטוגל כבר לא מעניקות בקלות דרכון. אם אתם מעוניינים להוציא לילדים שלכם דרכון פורטוגלי, מומלץ לקבל סיוע של איש מקצוע מהתחום. הניסיון של איש המקצוע יאפשר לו להבין איך להגיש את הבקשה כך שהיא תתקבל. בכל הנוגע להוצאת דרכון פורטוגלי לילדים, ההמלצה שלנו היא לא לחכות שהילדים יגדלו ולהגיש בקשה כמה שיותר מהר. הקשחת התנאים מצד הרשויות בפורטוגל הובילה לכך שבוגרים שמגישים בקשה לאזרחות לא תמיד זוכים לה, וגם אם כן לוקח לה זמן רב יותר להיות מאושרת. הגשת הבקשה על ידכם תחסוך זמן לילדים. בדקו את הזכאות לדרכון פורטוגלי אצלנו!

לסיכום

כפי שהבנתם, דרכון פורטוגלי לילדים שלכם יכול לעזור בשלל סיטואציות. כדי שהילדים יקבלו את הדרכון אתם צריכים להחזיק בעצמכם בדרכון ולהגיש בקשה לרשויות בפורטוגל על מנת שהן יאשרו את הדרכון לילדים. לייעוץ מקצועי תוכלו לפנות אל דלת לאירופה שיעזרו לכם לממש את הזכות לדרכון פורטוגלי עבור הילדים.
0
    0
    סל שירותים
    הסל שלך ריקחזרה לשירותים

    נא לבחור את המדינה שאליה תרצה לברר את הזכאות לאזרחות

    פורטוגל

    התאזרחות פורטוגליות

    רומניה

    התאזרחות רומנית

    אוסטריה

    התאזרחות אוסטרית

    התאזרחות פולנית

    התאזרחות גרמנית

    דילוג לתוכן